Sunday bloody sunday

Fullspäckad helg med goda vänner. Sådana gör mig så lycklig och jag känner hur min inre kraft byggs upp och mitt liv på något sätt förlängs som i SuperMario när man hittar ett extra hjärta. Jag mår så bra. Och så kommer den dagen som kallas för söndag och morgonen, förmiddagen och kanske t.o.m. eftermiddagen känner man lyckan i kroppen som ett enda rus. När mörkret återigen lägger sig över oss och söndagen börjar gå mot sitt slut det är då den kommer. Ångesten, tröttheten och viljan att komma bort ett tag.

 

Om jag ska berätta lite om min helg då. Fredagen bestod av skidåkning, massor av popcorn(i rådjursskål, tydligen), te, lite bonnsnack och en Linnéa att komma hem till. Lite kul att mötas av ens kompis vid tolv på natten iklädd pjamas när man själv varit långt ute  i skogarna. Sedan dess har L slaggat här och igår var Astrid, Elin och Alice här. En väldigt mysig och trevlig kväll med massor av skratt som alltid.

 

Jag vet inte hur jag ska sammanfatta Linnéas vistelse här med ord men jag säger bara: Lo sabe! Och sen får ni kolla på dessa oerhört seriösa bilder, det bjuder vi på...

 

Vadå vi, trötta? Näe då!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0