-

Idag har solen lyst hela dagen och trots att man kanske inte gör något så mycket annorlunda än om solen skulle dölja sig bakom molnen så känns allt så mycket mer värt. Det har varit en pluggdag och som vanligt har det väl inte blivit riktigt så mycket gjort som jag tänkt mig. Men vad spelar det för roll? Jag har varit lite lost och konstig. Men vad spelar det för roll? Solen lyser och jag känner sommarens ljuva sötma borra sig in i min kropp och själ. Det är lite av vad livet handlar om.

Den här veckan som gått har varit en ganska konstig vecka. Den har varit rolig men samtidigt lite jobbig. Mest rolig tror jag. Rolig för att jag har spenderat största delen av tiden med så fina människor som man blir alldeles glad av. Och jobbig för att jag har varit lite trött och förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0