Fina karameller


Mina favoritbloggar just nu (några tillagda på den listan idag, varvid jag har kollat igenom hela historiken sen bloggen skapades. Som Maria hade sagt: -Åh, vad piiinsaamt :P)

  • knighttcat.com
  • leloveimage.blogspot.com
  • blogg.veckorevyn.com/fyndigt/
  • stylebykling.tv4.se
  • Sen så placerar jag Kenzas, Blondinbellas, Tyras m.fl. på en och samma eftersom jag läser de ganska regelbundet men hittar ingen anledning varför
  • Sen får Kissie en egen för att hon alltid får mig att skratta


Och såklart mina fina vänners bloggar, där vissa inte är på topp när det gäller uppdatering men ändå väl värda att nämnas :)

  • sealandville.blogspot.com
  • oskarssonfanny.blogg.se
  • riberth.blogg.se
  • cruelty.blogg.se
  • lottatoraamalia.devote.se

Kommentarer
Postat av: ELLA

Jag som läser din ;)

2010-05-13 @ 20:13:06
URL: http://knockyouout.blogg.se/
Postat av: lina

oj, det var oväntat :))

2010-05-13 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0