Mode

Jag önskar ofta att jag kunde mer om mode. Att känna sig så inspirerad att hitta på nya trender och kunna så mycket att man kan exprimentera med hela sin garderob. Jag känner mig ofta lite låst när det gäller min egen garderob. Och det är inte det att jag har för lite kläder, nej, utan jag tycker aldrig att jag hittar något jag vill ha på mig. Tänk om man hade tiden att vara så insatt i trender och framförallt ha pengarna för att hänga med i dem fullt ut. Det är drömmen.





Jag älskar etno-trenden som tydligen är inne i vår. Jag tycker verkligen att mycket färger och roliga mönster är kul och jag hoppas att jag kommer våga köpa på mig lite sådant i vår och sommar. Det verkar så glatt. Som sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0