Tid

Vad har hänt och vad har inte hänt under studiedagen den 21 september 2010? Ja, det är frågan. Det här är allafall vad som skulle ha hänt idag enligt mitt postitiva-nattuggle-jag-ligger-i-sängen-och-funderar-jag:
  • klara fas B på trafikskolan
  • gå in på sybutiken
  • plugga svenska
  • plugga religion
  • plugga fysik
  • plugga matte
  • plugga spanska
  • läsa lite i många bra böcker
  • klippa mig
  • äta god mat
  • promenera
  • inreda mitt rum
  • prova kläder


    ja, jag skulle kunna hålla på hur länge som helst om jag skulle räkna upp allt jag tänkt göra. Nu så undrar jag bara vem tusan det är som snor min tid...



    (Kanske inte har så mkt att göra med resten av texten men jag fick syn på den här och tänkte va fin och tog med den. När jag lägger upp den här tänker jag lite på min vän Linnéa som driver en otroligt framgångsrik blogg precis som jag. Hon lägger nämligen ofta in texter ur böcker som hon fotat och som hon tkr är fina och nu tar jag efter det. Hoppas du kan ta det som den man du är Jan. Puss)


    (Jag tänker också lite på filmen Amelie från Monmarte där ett fotografi börjar prata med en man som precis träffat Amelie och säger att "du känner henne visst, du har känt henne hela ditt liv i dina drömmar". Den filmen är helt enkelt så klockren.)

Kommentarer
Postat av: J

Mmmm jag vet att du är lite wannabe me ElinK <3

2010-09-21 @ 20:25:48
Postat av: Elin K

såklart att jag är, du är så oemotstådlig <3

2010-09-21 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0