Min gamla far.

I lördags hade vi födelsedagskalas för min numera 58-åriga fadersfigur. Det var en fin kväll. Att kunna återgälda alla gånger de skjutsat på mig känns också bra. Numera har jag ju mitt rosa plastkort med en gangsterbild på mig fastklistrad.
Presentutdelning. Han blir aldrig så glad som när han får en chokladask. Och en stor också.
Ett påhitt av mi familia (Jenny, om du läser det här så vet du nog mycket väl att det var din kära far som kom med idéen :) Och hoppas ni mår bra i familjen och pussa på min lilla favorit )
Ögonbindeln ledde tillslut fram till detta. Ja, mycket internskämt i det...
Vi åt god mat. Alldeles för mycket men vad tusan.
Jag var på konstigt humör. Men inte bara dåligt. Här osminkad och med bläck i öronen.
Vi åt glass i stora lass. Här marängvissglass med banan och chokladsås. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0