Porque me ves por ojos de amor.


Den här helgen har varit en bra helg. Trots allt.

Jag har firat att det är ett nytt år tillsammans med fint sällskap och varit glad. Jag har traditionsenligt sett hur betjänten än en gång snubblar över en väldigt dåligt placerad matta och även sett den läskigaste/roligaste/konstigaste/sämsta/flummigaste/rörigaste och mest osammanhängande film jag någonsin sett. Jag har även sovit bort nästan två dagar eftersom tröttheten har legat som en hinna runt mig och jag inte orkat bekämpa den. Jag har kollat bra filmer med bra sällskap och jag har pratat om det som är viktigt i livet med någon som är viktig i livet. Jag har också saknat någon som har varit borta alldeles för länge och som också är väldigt viktig för att kunna leva. Jag har insett mycket saker och lämnat mycket bakom mig.


Jag har bestämt mig för att börja 2011 på helt tomma blad. Inga jobbiga känslor eller ilskor ska få följa med. 2011 ska bli mitt år. Faaaaa..sen.

Thanks for the adventure. Now go have one of your own



Finaste filmen heter UP och är en animerad kärlekshistoria. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0